Proč odvrácení negativní energie?

28.12.2018 19:55

Ptáte se mně, jak a proč používám odvraceni negativní energie od konkrétních lidí. Neporušuji tím přesvědčení, že pracuji pouze s pozitivní energií? Neporušuji. Tuto techniku provádím už několik let a musím říct, že patří mezi nejvíce využívané. Mám za sebou více jak stovku klientů, kteří měli problémy s kolegy v práci, s partnery, cítili, že jim tito lidé, nadneseně řečeno, "pijou krev". Já jsem tuto energii, špatnou energii, odvrátila, a vyslala jsem ji zpět k těm, co ji vysílají!!! Finále bylo takové, že, pokud k nim dotyčný člověk opravdu vysílal špatnou energii, cítili intenzitu jejich špatných činů!!! Čím hůře jim daný člověk ubližoval, tím silnější a intenzivnější to bylo!!! Lidé většinou mají napsané dvě až tři jména, ve výjmečném případě pět a více (to je spíše u pracovního kolektivu). Pro představu. Má se snižovat stav zaměstnanců a ředitel rozhoduje, kdo bude ten vyvolený? No, a volba padne na vás. Proč, ptáte se? Cítíte se ukřivdění, zlomení. Svou práci jste milovali a dělali ji s nejlepším svědomím a odhodláním dělat tak, jak nejlépe umíte, tak proč? Na kolegy a ředitele zanevřete. Pak příjdu na řadu já a zkusím pdvrátit vše zlé dotyčného člověka. Bohužel ne vždy stačí dělat svou práci dobře, někdy stačí, abyste nezapadli do kolektivu, jak by chtěli ostatní a problém je na světě. Lidé jsou zlí a pomlouvační a i kdy svou práci dělají jen na oko, stejně zůstanou místo vás :o/ uau. A přesně u této terapie poznáte, jak kdo k vám vysílal negativní emoce jako jsou špatná slova, pomluvy, výsměch a další... Když má člověk napsaných více jmen, bždy je energie rozdílná, a pokud vám někdo "hodně" ublížil, je terapie opravdu silná. Několikrát se mi stalo, že jsem musela terapii přerušit, protože se klientovi točila hlava, bylo jim špatně a museli si lehnout. Tuto terapii však provádím především vsedě. Proto nedoporučuji více jak pět jmen na jednu terapii!!! A proto to nerada dělám na dálku a bez dohledu další osoby. Nevím jak klient může zareagovat!!! Každopádně, nejdelší rekonvalescenci klientky jsem měla 40minut, ale jak šťastná byla už druhý den! Klienti to většinou popisují, jakoby se spadl kámen z hrudi a oni zase mohli svobodně dýchat. Co se děje s odvrácenou energií? S klidným srdce mužu říct, že se vrátí tomu, kdo ji vyslal! Reakce jsou různé, ale v mnoha případe tito lidé naleznou pochopení, že udělali chybu, začnou se chovat jinak (např. ve vztahu) a dokonce jsem zažila i omluvu. Každopádně se klienti můžou pustit do nových projektů s psychickou i fyzickou úlevou. A abych byla úpřímná, stalo se i to, že žádná energiee zpátky neproudila (tím nemyslím ke klientovi, ale od něj). Co to znamená? Jediné, že se můžeme někdy mýlit a třeba si něco způsobujeme sami. Pak je potřeba začít pracovat na sobě a to také při této terapii pochopíte!!! 

Babet

Kontakt

Copyright © 2002 - 2023 Ostrava - Zábřeh



Kurzy / Přednášky

Chcete se učit se mnou?
Uvítali byste přednášku, debatu?
Pak mi napište a do předmětu uveďte, o co máte zájem.
babetterapeut@gmail.com